اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۶۳۱

نباید جامعه را به آشوب بکشانیم

نباید جامعه را به آشوب بکشانیم
کشتی‌گیر المپیکی ایران گفت: برخی اعتراضات به حق است ولی شیوع اعتراض و مطالبه حقوق آنها درست نیست.
۱۶:۴۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن رحیمی، کشتی‌گیر المپیکی ایران و دارنده مدال برنز المپیک ریو درخصوص اتفاقات اخیر در کشور و ناآرامی‌هایی که در بعضی از شهرها اتفاق افتاد صحبت کرد.

رحیمی با اشاره به بی نظمی‌هایی که در این چند روز کشور را فرا گرفته بود گفت: یکسری از مردم در شرایط بد اقتصادی زندگی خود را می‌گذرانند و کشور با مشکلات اقتصادی همراه است. باید مسئولان نظام فکر اساسی به حال مردم کنند و به فکر مشکلات آنها باشند چون مردم سرمایه اصلی این نظام هستند. برخی اعتراضات به حق است، اما شیوه اعتراض و مطالبه حقوق آنها درست نیست.

وی افزود: نباید جامعه را به آشوب بکشانیم و هرج و مرج ایجاد کنیم بلکه باید خواسته‌ها از طریق منطقی به مسئولان گفته شود و دولتمردان ما نیز فکر جدی برای حل مشکلات مردم کنند. اینکه بخواهیم مغازه و ماشین آتش بزنیم و اموال عمومی را تخریب کنیم مشکلی حل نمی‌شود. مسئولین باید با چاره‌اندیشی و ایجاد بستر مناسب فکری به حال مردمی کنند که از لحاظ اقتصادی در رنج به سر می‌برند. من حرف دل مردم را می‌زنم چون مردم درد دل خودشان را با قهرمانان می‌کنند و می‌خواهند صدای آنها به گوش برسد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کشتی حسن رحیمی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین